subota, 26. studenoga 2016.

Zemunci



Zemunac na sudu kaže svom advokatu:
– Slušaj, ako uspeš da mi središ da dobijem samo jednu godinu zatvora, ova torba sa parama je tvoja, a ako ne uspeš, leti ti glava!
Kasnije, sudija izriče presudu:
– Sud donosi presudu: jedna godina zatvora!
Zemunac, sav srećan, grli advokata i upita ga:
– Je l’ bilo teško?
– Uh, mnogo teško!
– Što, brate?
– Sudija je hteo da te oslobodi!


Majka sinu Zemuncu:
– Zašto si dobio jedinicu iz vladanja?!
– Udarao sam glavom o zid.
– Nesrećniče, zašto si udarao glavom o zid???
– Kevo, šta ti je? Nije to bila moja glava!!!


Prolazi Zemunac pored prosjaka, i on mu onako jadan pruža ruku i kaže:
– Brate, nisam jeo tri dana…
A Zemunac mu odgovara:
– Moraš, brate, makar na silu!
Sudija pita optuženog Zemunca:
– Ako ste već ukrali zlatan nakit, zašto ste ostavili pet hiljada evra koje su bile u drugoj fioci?
– Ajde nemojte sad i vi… Dosta mi je što me ceo Zemun zeza!



Zemunac se svađa sa ortakom:
– Šta si ti kenjao da sam ja srao da je onaj jeo govna!


U zemunskom porodilištu sinoć je bilo 7 porođaja, od toga 3 devojčice i 4 dečaka od ranije poznata policiji.


Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname