subota, 26. studenoga 2016.

mujo i fata


Mujo i Fata se uvalili na kauč pred televizorom, pijuckaju i meze, kad će Fata nakon nekog vremena:

- A jel' ti znaš, bolan, da se stati'š'ki najviše nezgoda događa u kuh'nji? To t' znači, jarane moj, da sam ti ja tome najviše izložena!

Mujo odmahne glavom:

- Jok, bona, ja sam!

Fata ljutito upita:

- Kako sad ti, bolan?

Mujo slegne ramenima

- Pa ja to sve moram pojest'!






Mujo i Fata spremili se za spavanje, uvalili se u krevet, kad vani krene grmljavina i pljusak. Privije se Fata uz Muju i upita ga mazno
- Sjećaš l' se, bolan, baš je 'vako vrijeme bilo kad smo prvi puta legli zajedno ... grmilo, sijevalo k'o ludo ....
Mujo uzdahne:- Jašta da se sjećam, bona ... upozoravalo me, al' ja nisam sluš'o ...



Mujo se uvalio s Fatom pred televizor i mijenja programe, kad će Fata najednom
- Mujo, bolan, kak'e ti ženske voliš - lijepe il' pametne?Mujo je podraga po glavi: Jok, bona, nit' jedne od tih ... volim samo tebe!



Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname