subota, 26. studenoga 2016.

Meda i zeka


Opet ista prica.
Kiklop: Je li bre, šta ćeš u mojoj pećini.
Vuk: Pa mislio sam da ima pečenih pilića.
Kiklop: kakvih bre pilića, da te j**em il da te ubijem?
Vuk: Pa da me j**eš
Kiklop beleži: Vuk k**anje sutra u 9, nemoj da nisi došao.
Ide vuk još sjebaniji od mede. Nailazi na zeku.
Zeka: Joj vuce sta ti se desilo?
Vuk: Idem ti ja šumom, naiđem na pećinu, kad tamo brdo šargarepa al' ti znaš da ja to ne jedem, pa ako hoćeš ti idi.
Zeka: Gde, gde?
Vuk: Prva desno, druga levo.

Opet ista prica: da te j**em il da te ubijem, šta ćeš?
Zeka: pa... pa...
Kiklop: Šta ćeš?
Zeka: Pa, ja ne bi ništa.
Kiklop beleži: Zeka neće ništa..

Šumska higijena

Meda zaveo u šumi red i rekao da niko ne sme da obavlja nuždu u šumi. Zeka nije mogao da izdrži, pa je izvršio nuždu pored žbunja. Došao meda i vidi zeca kako je pokrio nešto šapicama. Pita meda:

- Šta si to pokrio šapama?

Zeka:

- Paaa, ulovio sam leptira!

Meda:

- Da ga vidim.

A zeka brzo otvori šape i reče:

- Joj odlete, al što se posr*o!

Taktika, diplomatija

Dođe zeka pred svoju omiljenu kafanu, kad na njegovom parking mestu stoji šleper.
Uleti zeka u kafanu, besan kao ris, i vikne na sve goste:
- Ko je parkirao ovaj j..eni šleper na moje parking mesto?!
Meda će iz ćoška:
- Ja sam, što pitaš...
A zeka će:

- E svaka ti čast, majstorski si parkirao!

Pročitajte OVDE priču o četiri sveće, vrlo je kratka ali veoma poučna.



Pročitajte i:

Devojka nije ustala starici u autobusu - kada su je napali, gorko su se pokajali!
ISTORIJU PIŠU POBEDNICI – Citati najvećih ratnika svih vremena
CITATI JOSIPA BROZA TITA: Tako je govorio Maršal!
Tagovi: Zeka, meda, vicevi, humor, citati

Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname