subota, 26. studenoga 2016.

Škola

Student biologije polaze ispit iz ornitologije (nauke o pticama). 
Profesor mu pokazuje slike ptica pokrivsi ih ako da im se samo noge 
vide. Studentov zadatak je da na osnovu nogu pogodi latinski naziv 
ptice. 
Student, ispizdjen: "Ma idite Vi profesore u picku materinu, ko to moze pogoditi?" 
Profesor: "Kakav bezobrazluk!! Vase ime, kolega?" 
Student zavrne nogavice i kaze: "Pogod




Pita djecu učiteljica da li zanju što je to gorila

Javlja se jedan dječak i kaže:
"To je životinja i živi u zološkom vrtu"

Javlja se drugi dječak i kaže:
"Učiteljice moj tata je biznismen i njega čuvaju gorile"

I na kraju javi se cigo i kaže:
"Kod mene je jednom nestala struja i moja mama upalila svijeću i ona je gorila"




DVA ILI TRI

Mala Nefertiti je u školi.
Učiteljica kaže: - Djeco izvadite pločice, grepst ćemo diktat.
Mali Egipćani izvade pločice i učiteljica počne:
- A sad pišite: Naš bog Amon Raa je jako prepotentan ...
Mala Nefertiti digne ruku:
- Oprostite učiteljice, ja sam bila bolesna prošli tjedan, ne znam
piše li se "prepotentan" s dva ili tri kurca?



Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname