utorak, 30. lipnja 2015.

Ciganski vicevi



Pita učiteljica decu:
-sta sve moze da se stavi u usta?
-jabuka
-sladoled
-cokolada
-jagoda
Tako su deca nabrajala pa dodje red na malog cigu
-" Luster učiteljice" rece ciga
-kako luster,crni Aćime?
-jeste ućiteljice ,sinoč ja odem da spavam i ćujem tata kaže majki:
-UGASI TAJ LUSTER DA TI GA STAVIM U USTA

  
Daje ciga oglas u novine:
-"ako netko ima para ja imam novcanik pa da nesto iskonbiniramo".


Otisao ciga da polaže vozački. Prvi čas instruktor proverava njegovo predznanje:
- kakav je ovaj znak? 
A ciga pridje i pokuca:
- ALUMINIJUM!
Dolazi ciga kod doktora i zali se:
-Doktore meni zena nece da pusi
-Probajte da ga namazete evrokrem 
Dolazi ciga posle 2 nedelje
-Doktore meni i dalje zena nece da pusi
-Pa kako to
-Ne moze da stigne na red od dece

Sedi Ciga kod kuće i gleda u Ciganku, pa kaže: 
- Eh, šta ti je život! Prvo si mi bila sestra, pa žena a sad si mi tašta.


Umro stari ciganin, a tri cigana pricaju sta ce da im kazu kada umru.prvi kaze:
-ja bih voleo da mi kazu da sam bio plemenit. 
drugi kaze:
- da sam bio dobar covek. 
a ova treći kaže:
- ja voleo da mi kazu ene mrda!


Sta radi cigo na casu matematike??
-Gleda i neveruje!!

Nnikad se ne smej cigi na biciklu, mozda je bicikl tvoj.


Zaustavi pandur cigu i kaze:Daj mi vozacku dozvolu
cigo:nemam
pandur:kako nemas moram ti kaznu napisat i ides u zatvor
cigo:nemoj drug policajac samo cu jos 100m ici i parkirat cu auto
kaze pandur;ja cu ti postaviti zagonetku ako odgovoris pustit cu te,a ako ne odgovoris ides u zatvor
cigo:moze drug pandur
pandur:sta je to ide jedan far prema tebi 
cigo:motor
pandur:aaa pa znam i ja da je motor,ali koji jamaha,kavasaki.... moram te vodit u zatvor
cigo:nemoj drug pandur moze jos jedna zagonetka
pandur:haj moze.Sta je to idu dva fara prema tebi 
cigo:auto
pandur:pa znam i ja daa je auto,ali koje audi,mercedes,golf... moram te vodit u zatvor
cigo:nemoj molim te,hajd ja tebi postavim zagonetku ako budes znao vodis me u zatvor, ako nebudes znao pustis me kaze pandur moze
cigo:sta je to na mostu cura plavusa ima torbu i u minicu je hoda po mostu tamo-vam
pandur:znam to je lagano kurva
cigo:aaa znam i ja da je kurva,ali ne znas jeli ti sestra,mama,punica....

Pitali cigu: 
-Jeli cigo..jesi li kada imo' priliku da j*bes medicinsku sestru? 
Cigo: 
- nisam medicinsku,al' jesam ovu obicnu...


Cigo zove ortaka na telefon. 
- Alo brate šta radis.
- ma ništa evo jebem sestru i perem kosu. 
- Ma šta radiš, pereš kosu?


Pita učiteljica malog Cigu:
- Ajd reci mi neku divlju životinju.
zatim će mali Ciga:
- Jaguar
Na to će učiteljica:
- Bravo, a znaš još koju?
Zatim kaže mali Cigo:
-Pa znam: Jaguar, Februar, Mart
Vic posla(o/la): VicoManijak, 06. 01. 2015
Ciganski vicevi  55  
Pita ciganka cigu:
- u koji wc ja treba da uđem?
- Jesi ti zeno glupa.Ti trebas uci u M jer si MADAM,a ja u Ž jer sam ŽENTLMEN!


Umro cigan pa ga na nebu Pitaju:
- kuda ces raj ili pakao?
A on odgovara:
- moze za beč?

pita mali ciga tatu : 
- Kako se pravilno oblace gace ?A on mu veli: 
- zuto napred ,a braon pozadi !


Postoji reka koju cigani kad preplivaju nisu vise cigani. 
A bili tata ciga,cer,sin,keva ciganka. Ide tata i prepliva, ide mama i prepiva,ide sin i prepliva i cerka se dere sa pola reke:
- tata tata davim se pomozi.
Tata ce na to:
- Marš bre cigansturo jedna!


Kako počinje recept za cigansku tortu?
- Ukradeš 3 jaja...


Kad cigo pere ruke, pre ili posle pisanja?
-za vrjeme pisanja.



Kaže otac Ciga deci:
- "Deco danas menjamo gaće!" 
Deca:
- "Uraa!" 
Otac:
- "Ti s' njim, ti s' njim...


Sta je bog rekao kad je napravio cigane?
- Ova mi tura zagorela.

Dosao ciganin na zeleznicku stanicu i pita coveka na salteru:
- Šefe, daj mi jedan sendvič sa šunku!
Čovek mu kaže:
- Ja sam čoveče dispečer!
Ciga:
- Daispečeš nego šta!


Sretnu se dva cigana. 
- Jesi čuo da je ubijen Versace?
- Koji, jel' original!?

Bio požar u karton sitiju i Ciga prijavljuje panduru šta je sve izgorelo:
- Piši... Samsung LCD televizor!
Pandur napiše.
- Bosh mašina za veš!
Pandur napiše.
- Bosh pegla!
Pandur ga gleda pa napiše.
- Bosh mašina za sudove!
Pandur popizdi pa mu kaže:
- 'Ajde bre Cigo, ne laži toliko, pa ti nisi ni struju imao ovde dovedenu!
- Agregat Honda na dizel...


Kako se zove ciganka, koja radi u računavodstvu?
- Sabira
  

Pitali cigu:
- Cigo koji sok najvise volis?
Cigo: 
- onaj od dva litra !


Dolazi televizijiska ekipa kod cige i pitaju oni njega:
-Cigo,evo mi smo došli da vidimo kako ti živiš i tako to.
Kaže ciga :
-Dobro,dobro.
Dovede njih ciga pred neku vilu automatski se vrata otvaraju pitaju oni njega:
-Cigo bre,čija je ovo kuća?
-Pa to je moja kuća 
Tamo neki teniski teren:-
-Je li cigo jesi ti sam kopao ovaj teren?
-Jesam majke mi ja to radio.
Bazen ispred kuće pitaju oni njega:
-A čiji je ovo bazen?
-Pa moj
Dolazi ženska i sjedne pored bazena u kupaćem kostimu:
-A ko je ovo?
-To je moja žena
Prilazi neki momak i sjedne do ženske:
-A je li cigo ko je ovo?
-PA TO SAM JA !!! 


Zasto cigo place dok gleda titanik?
- Zao mu zeljeza!!


Naveče, uleti cigo u hitnu pomoć i kaže: 
- Doktor pomagaj žena mi se porađa na poljani.
- Doktor uze medicinske instrumente i brže sa cigom u poljanu.
- Kad stigose tamo doktor upali bateriju i poče porod.
Rodi se jedno djete, malo zatim drugo, pa treće a ciga povika:
- Doktor, doktor! Gasi bateriju, vidiš da ldu na svjetlo!

Kako se zove ciganski vrtic??
CicigaN!!

- Zašto malog Cigu niko ne dira u prvom razredu?
- Zato što mu je tata u osmom.



Šta radi cigo na olimpijskim igrama?
- smrdi na 100 metara

Otišao Ciga u posetu kod brata u Nemačku. Pošto kod brata bilo tesno, nema mesta, smesti ga brat u luksuzni hotel. Gleda Ciga kupatilo, džakuzi, sve blista i sija se, pa promrlja: 
- Eh, šteta što nije nedjelja da se okupam...
Vic posla(o/la): Milos.B, 11. 01. 2014
Ciganski vicevi  47  
Prodavali Cigo i Ciganka stvari na pijaci. Proleteo neki tip i ukrao jaknu sa tezge. Kaže ciganka cigi:
- Muareme, ode jakna!
- po kojoj ceni?
- po nabavnoj.


Ubijedi majka ciga da se okupa.Posle 20 minuta kaze cigo "Mamo,mamo,skinuo sam prvi sloj!'.
A majka ce na to "Ako,ako,skidaj ti jos!"
Posle pola sata kaze ciga "Mamo,mamo skinuo sam drugi sloj!"
Majka kaze "Ako,ako skidaj ti jos!" 
Posle sat vremena kaze ciga "Mamo,mamo naso sam onu majicu sto sam izgubio prije 3 godine"


Plače mali ciga:
-Tata,tata oću belu čokoladu!
-Ma šta izmišljaš,što baš belu?
-Hoću i ja malo da budem musav

Otišao ciga kod doktora i doktor ga pita:
-Šta je cigo?
-Doktore moja žena neće da mi puši.
-Nakvasi ga, uvaljaj u šećer pa ćeš da vidiš.
Posle 2 dana ciga opet dolazi i doktor ga pita:
- Cigo da li ti žena puši ?
-Ne doktore, ne može da dodje na redu od dece!
- Sta radi ciga na olimpijadi?
- Smrdi za medalju!


sta pjeva cigo kada vidi kutiju na ulici ?
Ovo je moja kuca zivio sam tu...


Sede Ciga Francuz i Amerikanac u kafani i pricaju kako kontrolisu svoje zene.
Francuz: 
- Ja unajmim privatnog detektiva i on moju zanu prati svuda i podnosi izvestaj gde se krece i skim se vidja.
Amerikanac: 
- Kod nas se to radi putem satelita i avakasa.
Ciga: 
- Ja kad podjem kuci kroz cigan malu, prvoj ciganki koju sretnem kazem - Gde si kurvo? 
- Ja Kurva? A ona tvoja...

Zove Ciga hitnu pomoc.
"Brzo doktore dete nam progutalo kurton!"
Doktor zove vozaca i sestru i samo sto nisu krenuli ponovo zvoni telefon:
"Doktore, ne morate da zurite, nasli smo rezervni!"

Šta peva ciga kada prolazi pored kontejnera ?
-Sve još miriše na nju .


vrte 2 ljudozdera cigu na razlju, dolazi treci i pita ih: -zasto ga tako brzo vrtite?
- ma ne vredi, kad ga vrtimo sporije krade krompirice

kako se zove pametan rom? 
- inteliganci

  
Pošao cigo u u Njemačku na privremeni rad. Poredao svoja tri sina i kaže najstarijem:
"Ajde, reci - šta će da ti kupi babo kad se vrati iz Njemačke - velike pare kad zaradi?"
"Ja ću da mi kupiš harmoniku da sviram na teferiču, na vašaru, na slavi - velike pare da zaradim, čergu da izdržavam."
"Bravo, bravo, ti si pravi babin sin. Ajde srednji reci ti."
"Ja ću da mi kupiš violinu. Hoću sa burazerom da sviram na teferiču, na vašaru, na slavi - velike pare da zaradimo - čergu da izdržavamo."
"Bravo, bravo. Vama će babo da kupi harmoniku i violinu, velike pare da zaradite - čergu da izdržavate. Ajde najmlađi - reci ti. TEBE BABO NAJVIŠE VOLI."
"Babo ja ću da mi kupiš dva jaja iz Njemačke."
"A što će ti sine dva jaja iz Njemačke?"
"HOĆU DA KOMPLETIRAM SA ONAJ KURAC ŠTO ĆE DA DONESEŠ ZA OVU DVOJICU!!"


Žali se ciga drugom cigi:
- Nemam kuću, nemam kola,nemam ženu ,nemam decu...
- Pa ti brate nema šta nemaš!


Kako se zove ciganin meteorolog?
-Grom
  
- Kako ćeš da izađeš iz formule ako iza tebe juri pod-
mornarica, a ispred tebe je svemirski brod?
- Samo vikneš: "Cigo, zaustavi ringišpil"!

Kako se zove ciganski parfem ?
-AROMA


Pita učiteljica decu u školi da li znaju šta je to gorila.
Javlja se jedan dečak i kaže:
- To je životinja i ona živi u zoološkom vrtu.
Javlja se drugi dečak i kaže:
- Učiteljice, moj tata je biznismen i njega čuvaju gorile
I na kraju se javlja mali Ciga i kaže:
- Učiteljice, kod mene jednom nestala struja i moja majka upalila sveću i ona je gorila

Dolazi ciga kod doktora,
Pita ga doktor:"Koji je vas problem."
Ciga:"Moj sin nista nejede ::kobaje, jaja,slaninu,sarmu....."
Doktor:"Pa zasto bre bas NISTA!!!"
Ciga:"Pa, nema se, doktore"
Vic posla(o/la): stefi, 06. 08. 2013
Ciganski vicevi  38  
Stavlja Ciga oglas u novine:
"Ko ima para nek' se javi, imam ja novčanik pa da nešto iskombinujemo."


  
Pita mali cigo tatu:
-Tata koja je razlika izmedju besplatno i dzabe
Cigo:
-pa vidis, sine ti u skolu ides besplatno,a džabe!!!



Objasnjava Tito Cigi kako da bude optimista.Kaze Tito:
-Evo kako ja radim,svako vece lezem sa verom,a ustajem sa nadom da ce sve dobro biti.....
Odgovara Cigo,kao iz topa:
-Cekaj malo,ko leze sa Jovankom?

Pita psiholog malog Cigu:
-Šta ćeš bit kad porasteš
Mali Cigo se malo zamisli, pa reče:
-Pa, biću ženu!!!


Kako Ciga tesi devojku kad raskinu? 
-Mozemo i dalje da budemo brat i sestra,ako o'ces!


Dodju 2 ciganke kod jednog coveka i traze posao.
On im kaze,,idem ja sad na posao a vi za to vreme 
POSPREMITE.
I kasnije covek se vrati i vidi sve belo i lepljivo i 
pita ciganke sta se desilo a one kazu,,vi rekli
mi POSPERMILI.

zasto cigo farba kontejner zuto?
-pa vodi djecu u mek donals

Kako ciga pali ficu:
cig-cig-cig-cig-cig-RRROOM

  
Kosovski boj u toku, sa strane stoje Ciga i njegov sin, gledaju oni ono borba u toku, kaze mali sin tati:
- "tato, tato da uljetim?" a Ciga ce 
- "cek sine jos malo" posle par minuta ciga ce opet, 
- "tato, tato da uljetim?" 
- "cek sine jos malo" posle pola sata opet ce mali ciga" 
- "tato, tato da uljetim" ciga:
- " uljeti" 
- "KIKIIIIRIIIKIIII, SEEEMENKEEEEE"
Vic posla(o/la): draguljce, 15. 03. 2013
Ciganski vicevi  70  
kako ispričati 3 vica u jednom??
došao cigo jedinac kući s posla i okupao se!!
Vic posla(o/la): jazo, 08. 03. 2013
Ciganski vicevi  39  
Šta Ciga radi u bolnici?
-Pa fali mu ŽELJEZO.


Kako se zove ciganin koji prodaje kokice?
-Mile.

Zašto ciga ne pušta ženu na Kubu?
- Ćegavara!


Zasto ciga duva 40 svecica za 4 rodjendan?
- Testira ga cale da li je kapacitet za Trubu.

Mujo nasao neku ciganku u gradu, dogovorili se oko cene,
obavili posao i svako na svoju stranu...
Posle tri dana, trazi Mujo ponovo ciganku , pronadje je:
- Pa bona pizda ti materina, picajzle si mi prenijela!
Gleda ga ciganka par sekundi i rece:
- A sta bi ti kume za 10 maraka...bubamare?!

Zasto je ciga 4 razred najjaci u skoli?
Zato sto mu je cale u 8-mom
Vic posla(o/la): vule93, 24. 01. 2013
Ciganski vicevi  29  
Dolazi mali cigo kod svog oca i pita:
-Sta ces mi kupiti ako predjem 4.razred?
-Kupicu ti knjige za 5.!

Krenuli cigani u pljačku jednog imanja sa voćem i povrćem.Kad su trebali da pobegnu,uhvate ih čuvari i kažu da će svakom da nabiju u bulju ono što je ukrao.Tako jedan ciga ukrao krastavac i krenu oni da mu nabivaju krastavac.Do pola krastavca ciga kuka,a od pola počeo da se smeje.
Pitaju ga čuvari:
-Je li bre cigo,šta ti je smešno?
Tek ciga odgovara:
-Gledaj brate slatki onu budalu ukrao lubenicu.


Ulazi ciga kod caleta u pita:
-Tato, tato jel mozes da mi das tvoje carape, moje se polomile.
-Eno ti tamo moje carape,pored cizme,naslonjene uza zid.


Vraca se ciga od doktora i pita ga zena:
-Sta je bilo cigo sta ti je?
-Ma cuti pomesali mi se organi!!!
-Kako bre?!!!
-Otisla mi jetra u kurac!!!


Pričaju dva ciganina....Kaže jedan: "Brate če da idemo na bazen?...Če da idemo.
Odoše oni kad vide skakaonice. 
Prvi će na to: Brate če da ripamo?
Če da ripamo...Odgovori mu ovaj...Prvi će: Aj ja ču na ovu od 10m a ti idi na ovu od 5.
Ovaj drugi gleda ovog sto je na 10m i kaže: Lele gle kakav si ko Oro..A ovaj prvi : Što sam tolko jak?
Ovaj ce sa niže skakaonice: Ma jok sti nokti si ko Oro...

Utrcala ciganaka kod ginekologa bez kucanja, i rece: " Doktore bolime **cka ! ''...Doktor joj nervozno odgovara: " Zeno kako se to izrazavate?! ...Prvo trba da pokucate i kad Vam kazem slobodno i pitam sta Vam je kazete da Vas boli me vagina."...Ciganka izadje i polse nekog vremena kuca...provirila glavu na vrata i pita: " Doktore kako je bese krstiste, Marina? "


Dolazi cigance iz skole i place
- tato, tato! Reko mi ucitelj da mu ga ispusim i ce mi da patike!
- Koje be patike!!!
- Pa ove!!!

- U skoli, na casu biologije, profesorica predaje o tjelesnim izlucevinama i pita djecu:
- Djeco, da li znate sto je smola iz uha? Ne znate? To je ono zuto u usima.
- Mali ciga dize ruku i pita: jel mislite na ono gorko?


Došao Ciga kući i kaže deci:
• Deco, recite dragička!
• Dragička, ćale!
• Danas menjate gaće!
• Uraaaaaaaaaaa!!! - razdragano će deca.
A Ciga:
• Ti sa njim, ti sa njim, ti sa njim!!!

Udje ciganin u poslasticarnicu i kaze:
-Dajte mi ljimunadu.
-Ne moze.
-Zasto?
-Ne kaze sa ljimunada nego limunada.
-Dobro limunadu.Oni mu je daju.
-Dacete mi bakljavu.
-Ne moze. 
-Zasto?
-Ne kaze se bakljava nego baklava.
-Dobro baklavu.Oni mu je daju.
-Mogu li da pljatim?
-Ne moze.
-E mnogo ti hvala.Izadje ciga iz poslasticarnice.


-Kako ispricati 3 vica o ciganima odjednom?
-Ciganin jedinac se okupao cim je dosao sa posla.


Sta radi cigan na raskrsnici?
-Smrdi na sve strane


Kupili doktor i Cigan plac do placa, iste veličine. Sagrade oni jednake kuće. Sagradi doktor garažu, Cigo učini isto to. Stavi doktor i ekstra ogradu oko placa, kad i Ciga uradi isto.
Dosadilo doktoru pa stavio kuću na prodaju za 100.000 eura. A Cigo stavio tablu da prodaje kuću za 300.000 eura. Ode doktor kod Cige kako to on prodaje 3 puta skuplje.
- Kako ti Cigo, prodaješ kuću za 300, a ja za 100 hiljada eura? - pita ga doktor.
- Lako. Ti imaš Cigu za komšiju, a ja doktora – odgovori Cigo.


Ciga se budi nakon operacije:
- Doktor: Kako ste?
- Ciga: Dobro, ali ne osećam noge!
- Doktor: Izvinite, ali morali smo da ih operemo.


otiso mali ciga kuci i pita majku:
- Majko jel ima nesto slatko?
a majka mu odgovori:
- Ima sine sladak kupus.


Pitali Cigana kad mu je bilo bolje, za vrijeme Jugoslavije ili danas.
-Pa za vreme Jugoslavije brate...
-Kako to?
-pa bilo svega,mesa,kave, deterdženta, slatkiša....
-A danas?
-Kamera ovdje, kamera ondje..-odgovara Cigo
Vic posla(o/la): zanci, 25. 11. 2012
Ciganski vicevi  24  

Koji je najdrazi ciganski sladoled?
-Romenko


Ulazi Cigo s harmonikom u autobus i vidi kako neka žena plače.
-“Šta se desilo? Ako mogu nešto da vam odsviram, da vas oraspoložim?”
-“Pa eto, moj nećak Nikola se utopio u Drini, pa ako može u njegovo ime?”
-“Evo, ide…
-OJ, NIKOLA, METNEM TI GA STRINI, KOG SI KURCA TRAŽIO U DRINI?!”

sta vice ciganka kada upadne u vodu..?? 
- Upomoc,upomoc neznam da se kupam..
Sta je brze od cigana sa televizorom ? 
- Sin sa DVD-em !

dodje ciga i kaze ciganki:
Je li Mileva sta mi je ovo crno ispod nokta?
-pa ne znam cigo jebes mu mater
pa ne znam da li je zemlja ili govno?
-ma odatle znam cigo
-de pomirisi
sad pomirise mileva i kaze:
-pu jebem ti cigo pa to ti je govno
-PA I JA SE PITAM STA CE MENI ZEMLJA U BULJI!

Trci mali ciga kod mame i dere:
- Mamo, mamo tata je uzo. 
- sta je uzo? 
- uzo da se kupa !

Dosao cigo kod doktora i zali se na uho. 
Doktor - "Kakvi su ti simptomi?" 
Cigo - "Simptomi su mi odlicni. Najvise mi se svidja Bart!"


Sta radi ciga u 4h popodne?
- smrdi sve u 16









Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname