utorak, 30. lipnja 2015.

Mali Perica

Kaže mama Perici:
"Sine ajde malo uči, ostavi taj telefon."
Perica odgovara:
"Ali mama znam sve"
Mama ga upita:
"Kako se zove kula u Parizu? "
Perica:
" Ajfonova kula"

Perica:Mama,hocemo li u zooloskom vidjeti i rodu?
Mama:Naravno,Perice.
Periсa:Super!Bas me zanima hoce li me prepoznati!


Uciteljica pita:
- Djeco,ko zna da mi objasni kako funkcionise drzava?
Javlja se Perica:
- Drzava je kao prekookeanski brod. Kapetan je premijer, a posada su ministri i oni vode taj brod kroz talase i oluje i sve druge nedace...
Uciteljica:
- A narod?
Perica odgovara:
- Pa putnici su narod!
Uciteljica nastavlja:
- A sta rade putnici?
A Perica ce kao iz topa:
- Pa povracaju!

Gura mali Perica biciklu,a na njoj dzak sa peskom.
Prolazi carinu i carinik ga pita sta to ima u dzaku.
Perica : Ma nista gospodine carinice samo pesak.
Carinik : Hmmmm..... Da proverimo! Kad on ovori dzak stvarno pesak unutra.Dobro prodji!
SUTRADAN
Perica opet gura biciklu i dzak na njoj,dolazi na carinu i carinik ga pita :
-Sta to opet nosis u dzaku ?
-Pesak gospodine
Proveri carinik dzak i dopusti mu da prodje.
SLEDECI DAN
Ponovo Perica na biciklu gura dzak sa peskom i carinik ga pita :
- Pa dobro sta ti svercujes??
A Perica ce na to : Pa bicikle !


Upisao se Perica da trenira plivanje, i kaze treneru posle nekoliko minuta:
Idem ja kuci.
A zasto ?
Pa, nisam vise zedan!
Vic posla(o/la): MINECRAFT, 04. 12. 2015
Mali Perica  2488  
Stoje Perica i Jovica na aerodromu.
Jovica: 
- Perice kako bre teroristi kradu avione kad su ogromni?
Perica:
- Ne kradu oni avione dok su na zemlji, nego dok su na nebu onako malecki.


Perica:
- Tata, a sta je to otrov za miseve?
Tata:
- To ti je,sine, macka u prahu.


Uciteljica Pita Pericu:
- "Perice Reci Dve Zamenice"
Perica: 
- Ko,Ja?
Uciteljica:
- Napokon Tacan Odgovor I od Tebe.

Pita učiteljica Pericu:Koja je razlika izmeću muškaraca i žena.
Perica: Koji vi broj cipela nosite?
-38.
-A vaš muž?
Učiteljica pomalo zbunjena:42.
-Pa eto,razlika je među nogu.

Pita profesorica povijesti Pericu:
-Perice, reci ti meni gdje je potpisana Deklaracija Neovisnosti?
-Na dnu papira.


Uciteljica Pita Pericu:
- "Perice Reci Dve Zamenice"
Perica: 
- Ko,Ja?
Uciteljica:
- Napokon Tacan Odgovor I od Tebe.

Pita tata:
-Perice kako ti je u skoli? Volis li uciteljicu?
Perica odgovara:
-Dobro je, lepo mi je u skoli volim uciteljicu ali mislim da ne zna bas mnogo.
Tata:
-Kako to mislis ne zna bas mnogo?
Perica:
-PA SVAKI CAS NESTO PITA!


Pita nastavnica koliko je sunce udaljeno od zemlje?
Javlja se Perica i ko iz topa kaze:
- Koliko i partizan od trofeja Lige sampiona.


Pita uciteljica djecu:
- Sta sve moze da se stavi u usta ?
Djeca:
- Jabuka
- Sladoled
- Cokolada
Tako su djeca najbrajala pa dodje red na Pericu
- Luster uciteljice!
- Kako luster perice?
- Jeste uciteljice, sinoc ja odem da spavam u cujem tata kaze majki:
- Ugasi taj luster da ti ga stavim u usta.


Dodje mali Perica sav sretan kuci i pita ga mama:
-Perice,zbog cega si toliko sretan?
-Znas mama,danas sam se bas osecao kao general.
-Kako to Perice ?
A Perica na to:
-Posmatrao sam sve svoje jedinice !
Vic posla(o/la): General, 06. 10. 2015
Mali Perica  2004  
Pita Perica mamu:
-Mama,kad ljudi umru,da li se pretvore u prašinu?
-Da-Odgovori mama
A Perica će na to:
-Onda je neko umro ispod mog kreveta!


Dođe mali Perica doma pognute glave, sav uplakan.
- Mama, u školi mi svi kažu da sam mafijaš.
- Nemoj da se zbog toga uzbuđuješ sine. Sutra će mama otići kod direktora škole i sve srediti.
- Hvala ti mama, ali budi oprezna i pazi da izgleda kao nesretan slučaj.

Učiteljica prekorava malog Pericu:
- Ti si ruglo i sramota ovog razreda. Ja sam u tvojoj dobi već znala čitati, pisati i računati, a ti nisi za ništa sposoban.
- Vidi se da ste vi imali dobru učiteljicu.


Dolazi Perica iz skole pa ugleda majku i ode kod nje.
-Mama,mama znam celu istinu
-Evo ti 200$ nemoj reci tati.
Perica ode i naidje na tatu.
-Tata,tata znam celu istinu
-Evo ti 200$ nemoj reci mami.
Perica zadovoljan ode napolje i naidje na bastovana.
-Bastovane,bastovane znam celu istinu!
Bastovan ce presrecno na to:
- SINEE MOJ!


Pita Perica mamu:
• Mama, mama, da li imam velike oči?
• Nemaš, sine


Dolazi otac kući i pita:
• Čije je ovo biciklo?
Mama će na to:
• Dragi, to nije biciklo već Pericine naočare!


Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname