utorak, 30. lipnja 2015.

Pandurski vicevi

Sljedeći!
- Koliko je 2+2?
- 5.
- KOLIKO je 2+2?
- 3.
- KOOLIIIKOOO je 2+2?
- 4.
- Primljen. Obrazloženje: snalažljiv.

Sljedeći!
- Koliko je 2+2?
- 5.
- KOLIKO je 2+2?
- 5.
- KOOLIIIKOOO je 2+2?
- 5.
Primljen. Obrazloženje: uporan.

Sljedeći!
- Koliko je 2+2?
- 4.
- A da nije možda 5?
- Jeste, 5.
Primljen. Obrazloženje: poslušan.

Nakon velike saobraćajne nesreće dva policajca vrše uviđaj i pita jedan:
-Gdje je ruka?
-U njivi!
-Gdje je noga?
-U njivi!
-Gdje je glava?
-Na asfaltu!
-Jel se pise na asvaltu ili na asfaltu?
Drugi šutne glavu i kaze:
-U njivi!
Vic posla(o/la): fuđo123456789, 13. 12. 2013
Pandurski vicevi  84


Dolazi pandur u stanicu u 2.00 ujutru potpuno go, ko od majke rođen. Kad ga je video šef poludi i kaže:
- Jesi ti normalan,šta ćeš u ovo doba u stanici i još go!?
- Ma nisam ja kriv šefe,sinoć sam bio na nekoj žurci. Bilo nas je desetak muškaraca i desetak ženskih. Taman se malo popilo, kad domaćica kaže "Svi muški da se odmah skinu!".Skinemo se mi ,pa će ona "Sve ženske da se skinu". Skinu se i one .Zatim ona ugasi svetlo i dreknu: "Ajmo sad muškarci na posao!". I šta ću, ja došao.


Idu dva pandura i pas ulicom.Jedan stalno zaviruje psu u dupe. Ovaj drugi ga pita:
- šta to radiš?
- Ma onaj klinac što je malopre prošao je rekao "vidi kera sa dva šupka", pa mi nije jasno.


Састану се полицајци на самиту полицајаца.Шта да раде, троши се много оних балона за испитивање алкохолисаности возача.Утврде да се то много троши, а кошта.Устане један паметан и каже:
- Дајте им да дувају куртоне!Ко је пијан, тај ће да дува, а ко је трезан - неће!
И оде један пандур у апотеку и тражи 1000 презерватива, а неки момак, који чека у реду, добаци:
- Ево, до сад су нас тукли, сад ће да нас јебу!
А баба иза њега ће:
- Сине, да дођем у станицу или идете по кућама?
Vic posla(o/la): Радош, 28. 08. 2013
Pandurski vicevi  40
Mujo na ulici prodaje koštice od jabuka.
Dolazi policajac i pita: – Šta ti je to?
- Prodajem koštice od jabuka.
- A čemu služe?
- Pojedeš jednu, pa budeš pametniji.
- A pošto ti je to?
- 2,5 EUR komad.
- Daj jednu.
Policajac pojede košticu, zastade malo pa kaže:
- Stani malo! Za 2,5 EUR sam mogao kupiti kilu jabuka, i…… dobiti 20 koštica umesto jedne!
- Eto vidiš, već deluje!
- Stvarno, daj još dve koštice!!!!


Naleti čovek na policajca i pita ga:
- Izvinite, je l’ znate koji je datum?
Policajac će:
- Kako da znam kad se svaki dan menja?!

Zaustavlja pandur pijanog čovjeka i pita:
Kud ćeš ti ovako kasno pijan?
čovjek: na predavanje!!
pandur: ko sada ovako kasno drži predavanje?


Stali dva pandura ispred pekare da jedan kupi nesto a ovaj drugi ga ceka kod kola...
Posle nekog vremena izlazi ovaj jedan i drzi ruke iza ledja i kaze ovom drugom:
-E brate ako pogodis koliko sam kifli kupio dacu ti obe...


Ide baba ulicom i vuče dva velika džaka. U jednom trenutku joj iz jednog ispadne 20 eura, primeti to policajac koji je išao iza nje, uzme evre i poviče za babom:
• Izvinite, ali ispalo vam je 20 evra iz džaka!
Baba će:
• Dobro, hvala! - i vrati evre u džak.
Krene baba dalje, kad će policajac:
• Uf, čekaj malo, kako to, odakle tebi pun džak para?
• E moj sinko, evo kako… Živim ti blizu stadiona i kad god je fudbalska utakmica, svi idu u moje dvorište da pišaju. Jednog dana mi se sve smučilo, kupim velike makaze i sakrijem se iza žbuna, pa ko dođe da piša, ja iskočim i pripretim da mi da 20 evra, ili sečem!
• Oho, ti i nisi tako naivna, baba, dobro si prošla. Ali, šta ti je u ovom drugom džaku?
• E sinko, ima i onih koji neće da plate...

Ude pandur u prodavnicu i pita prodavca:
- Jel'' imate televizor u boji?
- Da.
- Dajte mi jedan plavi.

Zasto policajac narucuje 3 kafe?
- Zato sto pije srednju!

Zaustavio policajac narkomana.
Naredio mu da izadje iz kola i rekao mu:
- ''''Sad ces li da duvas''''?
Narkoman:''
- ''Ne seri da imas,brate''''!?


kako policajac otvara konzervu?
-u ime zakona otvori

Zaustavi pajkan kola, pridje i zatrazi od vozaca vozacku dozvolu.
PAJKAN:
- “Sta si ti po zanimanju?”
VOZAC:
- “Ja sam BIOenergeticar.”
PAJKAN:
- “Ma ne pitam te sta si bio…”

Zaustavio policajac narkomana.
Naredio mu da izadje iz kola i rekao mu:
''''Hoces li da duvas''''?
Narkoman:''''Ne seri da imas,brate''''!?

Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname