utorak, 30. lipnja 2015.

Politički vicevi




Кaže sekretarica Tomislavu Nikoliću:
-Gospodine Nikoliću, stigao Vam je meil.
-Neka uđe!


Znacenje reci DEMOKRATIJA - DEMOKRA (Satrovacki krademo) TI I JA




Novi ministar daje svoj prvi interviju.

-Prethodna vlada nas je dovela na ivicu provalije. Obecavam da cemo uciniti veliki korak napred.


Svi smo mi ovce samo je Aleksandar Vucic.



-Što znači PDV?

-Pola Daješ Vladi!


Što je predizborna šutnja?

- Jedini dan kad političari ne lažu!


Presretne čovjek gospodina u odijelu, izvadi pištolj i zaprijeti: 

- Daj mi SVOJE pare! 
- Ali, ... Ja sam ... Političar. 
- Dobro onda, daj mi MOJE pare!


Ide baba ulicom i padne i pritrci Velja Ilić u pomoć i podigne je s ulice i baba ce: 

- sine hvala, kako da ti se odužim.
- pa glasajte za mene na izborima
- sine, baba pala na dupe a ne na glavu!


Rešili lisica, magarac i vuk da otvore firmu.

Kaže lisica:
- Ja sam lukava, ja ću otići u opštinu i srediću nam dozvolu za čas posla.
Ode lisica i vrati se sva pokunjena – nije uspela.
Onda kaže vuk:
- Ja sam opasan i ljudi me se plaše, sada ću ja na brzinu da dobijem dozvolu.
Kad, eto vuka – podvio rep, ni on nije uspeo.
Tada kaže magarac:
- Idem ja da probam.
Vrati se magarac posle pola sata sav sretan i vikne:
- Dobio sam dozvolu, dobio sam!
Lisica i vuk ga upitaju kako, kada oni nisu uspeli.
A magarac ispriča:
- Odem ti ja u opštinu, pokucam na vrata i uđem, kad ono tamo sve moji školski drugovi.



Parkira čovek auto pored Skupštine. Prilazi policajac i opominje ga: 

- Ne možete ovde da parkirate! Znate, to je Skupstina.
- Znam, hvala Vam. Ali ne brinite, imam ja dobar alarm!



Za sljedece izbore ćemo glasati za Alibabu!

On ima samo 40 lopova.


Kako se u skupštini igraju žmurke?


- 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014 ... ko se nije obogatio magarac bio!



Pita premijer Srbije premijera Svajcarske:

- Kako vi imate ministarstvo moreplovstva a nemate more? a Premijer Svajcarske pita premijera Srbije
- kako vi imate ministarstvo finansija, a para nemate?






Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname