subota, 26. studenoga 2016.

NAS IZBOR


Plaća u BiH
..bh. verzija... kol'ka ti je plaća?...
...mala, ali tehničar..



Mostarski hakeri
Mostarski hakeri provalili u sustav mobilnog operatera i svim korisnicima u poruci "Tko je zvao" poslali "'Ko će bola' tebe zvati?"



Digitalni sat
Huso je za rođendan dobio digitalni sat. Čim ga je stavio na ruku, zapitaše ga gosti:
- "Hajde slavljeniče, da čujemo koliko je sati!"
- "Ne bih znao reći..."
- "Kako ne bi?"
- "Pa tako! Hajde vi iz prve podjelite 18 sa 29!?!



Vučija poza
Otišao Mujo kod doktora pa mu kaže:
- Doktore, žena mi je trudna.
- Pa to je odlično!
- Znam, ali kako ću sada sa seksom?
- Prva tri mjeseca normalan seks, od trećeg do šestog pasja poza, a poslije šestog mjeseca vučja poza!
- Za pasju sam čuo, ali kakva je to vučja poza?
- E to vam je, čučnete ispred rupe i zavijate ko vuk!



Solica u UN
- Crnogorci odbili stolicu u UN-u...
- Traže LEŽAJ!
11.11.2016
Mont Everest
Penjali se na Mont Everest čovjek koji muca i čovjek koji ne muca. Na pola puta do vrha počne da muca:
- Š š š š š š š š š...
Prekine ga drugi i kaže:
- Reći ćeš mi kad stignemo.
Stigli oni kad ovaj opet počne mucati i kaže:
- Ššššator smo zaboravili.
I oni krenu dolje. Opet stigli na pola puta kad opet počne mucati:
- Š š š š š š š...
Prekine ga opet drugi i kaže:
- Reći ćeš mi kad siđemo.
Stigli oni i opet ovaj počne mucati i kaže:
- Š š š š šalio sam se.



Seksualne fantazije
Draga imaš li seksualne fantazije?
• Imam, ... vodimo ljubav na plaži, ispod palme, dok obalu zapljuskuju valovi. Svuda oko nas miris egzotičnih trava, a pored nas najslađe vino na svijetu.
• A ja sam gore ili dolje?
• Ne, ti si kod kuće!


Orao
Napio se orao i tako ne može da leti pijan..i padne na zemlju...onako baulja kaže
-:"Šta je ovo ljudi moji, kao da sam kopao, a ne orao..."


Strah
Pitali cigu:
-Koje se reči na slovo D najviše bojiš?
-Dumrem


Situacija
Fali se Mujo Hasi:
• Jarane, juče sam bio kod Fate u stanu, kad odjednom nestade struje!
• I šta je bilo ...?! Jesi li iskoristio situaciju? - znatiželjno će Haso.
• Jesam! Maznuo sam joj kompjuter!




Jusuf i Crnogorac
Otišao Crnogorac u neku islamsku fundamentalističku zemlju. Prilikom šetnje gradom uhvati za stražnjicu neku pokrivenu ženu i uhiti ga šerijatska policija za čuvanje moralnih i vjerskih vrijednosti. Dovedu ga kod kalifa i on, kad je čuo što je ovaj učinio, kaže:
– Dovedite Jusufa!
Dođe Jusuf… baja, 2.5 metra visok, 150 kila, sve mišići! Kalif kaže:
– Jusufe, ovog da ka*aš do zore!
Crnogorac krene kukati,

te kako će ženi i familiji na oči, bolje da ga odmah ubiju, ovo-ono, kad uto uvodi policija drugog tipa.
– Što je taj učinio? – upita kalif.
– Krao je nešto na tržnici! – odgovoriše ovi.
– Dobro, njemu odsijecite obje ruke – reče kalif. Stavi Jusuf njih dvojicu pod mišku i taman da krene, kad dovode trećeg.
– Što je s ovim? – upita kalif.
– Psovao Alaha i činio sranja u džamiji.
– E njemu odsijecite i ruke i noge.
Stavi Jusuf i njega pod mišku, kad dovedoše četvrtog.
– Što je taj učinio?
– Pobio ljude i djecu.
– E njemu odrežite i ruke i glavu – reče kalif.
Uzme sve njih Jusuf pod mišku i krene, kad će Crnogorac:
– Jusufe, brate, jesi zapamtio koga treba da ka*aš?
03.11.2016
Brak
- Šta muškarca i ženu najčvršće veže u braku?
- Hipoteka!
1
2
3
4
5
Sljedeća
NajčitanijeNajkomentiranijeNajnovije
 ​Mostar/Senka Merdžo: Moja se kći ubila zbog neimaštine​Mostar/Senka Merdžo: Moja se kći ubila zbog neimaštine
 ​Advent u Mostaru: U subotu počinje zimska čarolija u gradu na Neretvi​Advent u Mostaru: U subotu počinje zimska čarolija u gradu na Neretvi
 ​Sve ukazuje na samoubojstvo u Splitskoj ulici u Mostaru​Sve ukazuje na samoubojstvo u Splitskoj ulici u Mostaru
 FOTO: Mostarci teško ozlijeđeni u prometnoj nesreći na ŽovniciFOTO: Mostarci teško ozlijeđeni u prometnoj nesreći na Žovnici
 ​Mostar: U Splitskoj ulici pronađena mrtva djevojka​Mostar: U Splitskoj ulici pronađena mrtva djevojka

Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname