subota, 26. studenoga 2016.

Mali Ivica



MOJA MAMA JE NAJBOLJA I NAJVREDNIJA NA SVIJETU

Dobili u školi zadatak da opišu svoju mamu. 
I piše Ivica :
Moja mama je najbolja i najvrednija na svijetu. Svako jutro
rano ustane,pripremi nam doručak, pripremi nam odjeću i ode na posao.
Na poslu radi, a pod pauzom ode u kupovinu za naš ručak. Kad se vrati
kući, kuha ručak,
pripremi stol, servira nam hranu, a tati da hladno pivo iz frižidera.
Poslije ručka sve pospremi, a onda opere suđe, pegla, pere veša i čisti.
Navečer nam da večeru, istušira nas i spremi u krevet.
A kad ona legne, onda joj dođe Isus.
Učiteljica : 
Ivice, do sad mi je sve bilo jasno osim ovog Isusa na 
kraju..? 
Ivica : 
Učiteljice, ni meni to nije baš potpuno jasno, samo znam, kad
mama legne, da onda veli : "Isuse, zar sad još i ti ?!"







NADA
Detalji
Kategorija: Mali Ivica
Ivica piše ispit iz matematike i profesorica mu kaže: 'Nadam se da te ovog puta neću uhvatiti u prepisivanju!'
'I ja se nadam, profesorice!'





DVIJE SAM MOGAO
Detalji
Kategorija: Mali Ivica
U gradu se otvorila nova agencija za "druženje". Prolazeći pored nje Ivica upita tatu: - Tata, što rade u ovoj agenciji? Tata iznenađen i napola bespomoćan: - Sine, općenito govoreći tamo čovjeku učine dobro. Prošlo par dana i Ivica dobio novac za kino ali on onako radoznao odlučio otići potajno u agenciju. Ode on i zvoni na vrata agencije. Otvara mu začuđena ženska: - Što bi ti želio dječaće? - Pa htio bih da mi učinite dobro. Gledajte imam i novaca za to! Kaže mu ona da uđe. Odvela ona Ivicu u kuhinju, prerezala tri žemlje napola, namazala maslacem i džemom pa dala Ivici. Vraća se Ivica kući pa viče: - Mama, tata, bio sam u agenciji za drużenje! Tata skoro što nije pao sa stolice a mami ispale oči kao sarma. - I što?... - pitaju šokirani roditelji. - Dvije sam mogao ali treću sam samo izlizao...





GRAMATIKA
Detalji
Kategorija: Mali Ivica
Sjedi Ivica u razredu na kojem se uči gramatika. Kaže učiteljica: "Može li mi netko dati primjer istog glagola u prezentu i futuru prvom?" Javi se neka djevojčica i kaže: "Trčim i trčat ću." Učiteljica je pohvali i pita za drugi primjer. Javi se dječak i kaže: "Spavam i spavat ću." Učiteljica pohvali i pita ima li još tko neki primjer. Javi se Ivica i kaže: "Jedem juhu i pile ću."

Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname