subota, 26. studenoga 2016.

Vicevi o Lalama

Kaže Sosa Lali:
- Idem ja kod komšinice na pet minuta, a ti promešaj ručak na svako pola sata.


Lalo, veruješ li u ljubav na prvi pogled?
- Dabome, odgovori Lala. Zar misliš da bih se oženio Sosom da sam dvaput pogledao?
Bio Lala na koncertu klasične muzike, a kad se vratio, Sosa ga pita:
- I, kako je bilo?
- Mnogo je lepo - odgovori Lala.
- Dobro, a koji deo ti je bio najlepši?
- Onaj na kraju, kad su delili kapute. Ja uzô tri!

Kaže Sosa Lali:
- Lalo, ala je noćas grmelo!
Na to će Lala :
- Soso, dete ti božje, ta što me nisi probudila, pa je l' znaš da ne mogu da spavam kad grmi!
Bio Lala na koncertu klasične muzike, a kad se vratio, Sosa ga pita:
- I, kako je bilo?
- Mnogo je lepo - odgovori Lala.
- Dobro, a koji deo ti je bio najlepši?
- Onaj na kraju, kad su delili kapute. Ja uzô tri!
Kaže Sosa Lali:
- Lalo, ala je noćas grmelo!
Na to će Lala :
- Soso, dete ti božje, ta što me nisi probudila, pa je l' znaš da ne mogu da spavam kad grmi!

Vratio se Lala kući od lekara i kaže Sosi:
- Večeras nemoj večerati!
- A zašto?! - pita ona.
- Rekao mi doktor da ne smem da legnem na pun stomak.

Kaže Sosa Lali:
- Bože, što je danas u sobi puno muva!
- I, gle, sve su ženske - dodaje Lala.
- Po čemu znaš?
- Najviše njih čuči na ogledalu!
Počela mobilizacija i dođe red na Lalu. Kažu mu:
- Lalo, ti moraš u prve borbene redove!
A Lala će:
- Ta nemojte mene - ja ću se odmah pomiriti!

Šalje Lala Sosi SMS iz Amerike:
- Soso, ovde su velike poplave. Pošalji mi tvoju sliku da vide Amerikanci da ima i većih katastrofa.

Lala se žali komšiji:
- Zamislite, komšija, vratim se juče kući i zateknem Sosu sa Šveđaninom u krevetu.
- I šta si mu rekao?!
- Ta šta sam mogao kas'ti kad ne znam švedski!

Došao Lala na železničku stanicu:
- Moliću lepo, jednu povratnu kartu.
- A dokle ćete?
- Pa, dovde.

Večerali Lala i Sosa. Sosa se ufleka kečapom, pa kaže:
- Jao, izgledam kao svinja!
Lala će na to:
- Da, a još si se i uflekala.
Došao Lala na poljoprivredni sajam u Novom Sadu, pa odlučio da poseti i neku rodbinu.
- Otkud ti, Lalo? - iznenadili se rođaci.
- Eto, došô sam na sajam da gledam neku marvu, pa sve študiram - treba da vidim i vas.

Čuje Lala da nešto šuška u sobi. Upali svetlo i vidi provalnika koji je uperio pištolj u njega i traži:
- Pare ili život.
Lala na to obazrivo gurne laktom Sosu koja spava pored njega:
- Soso, živote moj, tebe tražidu.

Upecao Lala zlatnu ribicu, a ona mu kaže:
- Ako me pustiš, ispuniću ti tri želje.
Lala pristane, pa kaže:
- Prva želja mi je da me Sosa ne vara. Druga: ako me i vara, da ja to ne znam. Treća: ako i znam, da se ne jedim mnogo.















Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname